Klacht: Eylove neemt klachten niet serieus ik.m. Commercial René froger

op 20 juni 2018 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Dat Eyelove zijn klanten niet serieus neemt is wel duidelijk.

Steeds maar weer hetzelfde antwoord op deze site van het bedrijf met als gedachte om nog steeds maar te willen verkopen.

Onbegrijpelijk, dat een artiest als Froger zich in heeft gelaten om wat zakgeld te verdienen (bovenop de miljoenen die hij al bezit)

Ik snap het idee van naamsbekendheid willen creëren heel goed en dat de gedachte is van irriterende reclame is eigenlijk ook goede reclame want iedereen praat er dan over maar ik betwijfel het of dit wel past bij wat het bedrijf wil uitstralen.

Hopelijk gaat ze dit de kop kosten en voor mij een reden om JUIST deze winkel te gaan mijden. Destijds ook al met Pearl en Jan Smit gedaan.

Let maar op....hieronder weer het standaard antwoord van Eylove.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 21 juni 2018 om 12:09 geantwoord

Geachte heer Kluiter,

Bedankt voor uw bericht.

We menen oprecht dat we het vervelend vinden dat onze reclame niet bij u in de smaak valt. Helaas is dit voor ons geen reden om te stoppen met deze reclame. Indien wij u van dienst kunnen zijn, vernemen wij graag van u.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Eyelove Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Harold538