Klacht: Extreme drukte in de trein.

Drikuzy op 09 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds donderdag 2 september reis ik 5 dagen in de week met de trein van Zevenaar naar Zutphen (via Arnhem). Het is in de verschillende treinen (ik reis op verschillende tijdstippen op de dag) extreem druk. Ik heb nooit een zitplaats, ik sta elke reis helemaal opgepropt in het gangpad. Zeker in deze Corona-tijd zou ik het heel prettig vinden als er iets meer afstand zou zijn tussen de reizigers.

Gewenste Oplossing:

Volgens mij is de oplossing om meerdere treinstellen in te zetten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 september 2021 om 19:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Drikuzy,

In je melding geef je aan dat de trein regelmatig te vol is. Dit vinden wij jammer om te lezen. Je melding stuur ik door naar de regio met het verzoek de treinen te monitoren.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland.
Met vriendelijke groet,
Resh
Medewerker Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Drikuzy