Klacht: Extreem veel MB’s verbruikt

op 19 december 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nadat mijn abonnement een week actief was, keek ik even op de youfone app. Toen kwam ik erachter dat ik opeens €85 boven mijn abonnement zat. Doordat dit heel ongebruikelijk is voor mij om zoveel MB’s te verbruiken in zo’n korte tijd, belde ik naar Youfone om te vragen hoe dit kon. Daar werd ik heel slecht geholpen en wat ik ook zei of vroeg, ze kon me nergens mee helpen. Uiteindelijk heb ik een specificatie van mijn MB verbuik gekregen, waaruit blijkt dat er soms midden in de nacht heel veel MB’s weg gaan, en zelfs een keer binnen nog geen 7 minuten, ruim 1.200 MB weg was. Dit is technisch niet eens mogelijk en het is mij een raadsel waar dit allemaal naartoe is gegaan. Al jaren maak ik per maand nog geen 500 MB op, en nu ik overgestapt ben naar Youfone (verder is er niks veranderd) verbruik ik opeens in een week 4 GB.

Als ik het bedrag dat ik boven mijn bundel ben gegaan niet hoef te betalen. Dit is namelijk onterecht, behalve als ze mij kunnen vertellen waar al die MB's naartoe zijn gegaan.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 december 2017 om 11:22 geantwoord