Klacht: Extreem trage wifi

op 18 september 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik woon in Schiedam en heb sinds dag 1 problemen met mijn wifi verbinding. Ik heb op verzoek van Caiway een dure modem gekocht die mijn probleem zou oplossen, echter is er door de aanschaf niks veranderd. Na meerdere telefoontjes met Caiway is me doodleuk geadviseerd om anders een andere provider te zoeken. Ik heb een 150 Mbit verbinding maar haal met WiFi 16 Mbit als ik naast het modem sta.

Zodra mijn wifi probleem is opgelost en ik wat kan met mijn dure router die ik op advies van caiway heb aangeschaft

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 maand geleden - Geachte heer Abderrahmane, Ik heb u telefonisch geprobeerd te bereiken, maar ik krijg de melding dat het nummer niet in gebruik is. Kunt u ons uw telefoonnummer doorgeven, zodat wij u hierover kunnen bellen? Met vriendelijke groet, Anas Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht abderrahmane

1 maand geleden - Mijn nummer is 0659333334

Bericht van Caiway

1 maand geleden - Geachte heer Dabbagh, Bedankt voor het fijne gesprek! Zojuist hebben we telefonisch gesproken over de problemen die u ervaart. Zoals ook telefonisch aangegeven, hebben wij een monteur voor u ingepland om na te gaan hoe de (wifi) verbinding verbeterd kan worden. Wij hopen dat de problemen die u ervaart, met dit bezoek verholpen zijn. Wij wachten het bezoek van de monteur en de terugkoppeling daarvan af. Wij zullen de klacht in de tussentijd open laten staan. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht abderrahmane

4 weken geleden - Dank voor de snelle reageren en het meedenken. Dit geeft me een goed gevoel. Zou je de afspraak nog kunnen bevestigen naar me? Alvast dank!

Bericht van Caiway

4 weken geleden - Geachte heer Dabbagh, Bij deze de bevestiging dat u op maandag 2 oktober, tussen 8:30 en 13:00, mijn collega Rob voor een afspraak kunt verwachten. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

2 weken geleden - Geachte heer Dabbagh, Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact met u te krijgen om de constateringen van de monteur wat verder te bespreken. Ik heb u helaas niet kunnen bereiken. Wij zullen het op een ander moment nogmaals proberen. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 04 oktober 2017 om 14:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door abderrahmane