Mijn Klacht:
Hier hetzelfde: speciaal met de auto ivm de omvang en dan bij de ingang al een papertje ‘uitverkocht en we geven geen tegoedbon’
Wat een slechte aktie. Gaat nog voorbij ‘klanten lokken’.
Gewenste Oplossing:
- Wanneer AH zich niet meer inlaat met dit soort slechte akties , uitsluitend om klanten in de winkel te krijgen.
- AH zijn verantwoordelijkheid neemt en klanten een tegoedbon verkoopt om de spullen op een ander tijdstip op te halen.


