Klacht: Extreem lange wachttijd

op 30 augustus 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Ik had een vraag over een boek wat we hadden besteld, heb om
Precies 16:30 uur gebeld ondertussen was het 16:50 en had nog niemand aan de lijn gehad. Er wordt ook niet vermeld hoeveel er voor me wachten Wel of niet. Ben er enorm aan geïrriteerd, vervelend ervaart vind het belachelijk en klantonvriendelijk!!!!

Als er duidelijk wordt vermeld hoeveel wachtenden er zijn en de mensen in de wachtrij er rekening mee kunnen houden. Maar een wachtrij van 20 minuten ( wat zou uitlopen tot weet ik veel Hoelang als ik niet had opgehangen) vind ik wel belachelijk lang voor se organisatie van dijk. Als het een ander organisatie, instantie of iets dergelijks zou zijn bijvoorbeeld belastingdienst, gemeente ofso kan ik mij er wat bij voorstellen maar dat wachtduur is te lang voor zo een organisatie!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 31 augustus 2016 om 07:49 geantwoord

Beste Feriha,

Wij vinden het erg vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten. Helaas is het op dit moment erg druk, wij proberen onze klanten zo snel mogelijk en goed mogelijk te helpen!

Graag helpen wij je verder.
Gaat je vraag over het artikel 'Thema's maatschappijleer 2016-2017 1 vmbo-kgt werkboek' (artikelnummer 8950057)?

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door F.oz