Mijn Klacht:
Omdat de rolgordijnen in mijn maten niet in de winkel beschikbaar waren heb ik 2 rolgordijnen op de webshop van Leen Bakker besteld. Halverwege mei heb ik een bestelling geplaatst die ik een maand later in de winkel op kon halen. Omdat ik verder geen mail van Leen Bakker heb gekregen over het verdere verloop van mijn bestelling (ivm corona) heb ik op de leverdatum contact opgenomen met het filiaal waar mijn bestelling bezorgd zou worden. Zij gaven aan dat de bestelling nog niet binnen was en dit nog even kon duren ivm het virus. Vervolgens hoor ik helemaal niets meer van Leen Bakker en besluit ik om contact op te nemen met de klantenservice van Leen Bakker. Bij het versturen van de mail staat dat ik binnen twee weken reactie moet krijgen; twee weken later heb ik alsnog geen reactie. Ik stuur opnieuw een mail en ik krijg ineens binnen een dag (!) een reactie. Mijn mail wordt doorgestuurd naar het desbetreffende filiaal en zij zullen contact met mij opnemen (lekker het probleem op een ander afschuiven). Ik besluit om zelf contact op te nemen met het filiaal en de werknemer verteld mij dat mijn bestelling er nog steeds niet is. Wel hebben ze 1 rolgordijn op voorraad in de winkel en zou ze nog bellen met een ander filiaal in de buurt voor het andere rolgordijn. Vervolgens word ik teruggebeld en verteld de werknemer mij dat ze (opeens?) beide rolgordijnen op voorraad hebben en ik deze op kan halen. Ik kom vervolgens in de winkel en ontvang de twee rolgordijnen in het verzendpakket (dus met mijn naam en verzendgegevens erop). Ik vroeg wat er mis was gegaan en niemand kon mij het vertellen. Wat ik erg vreemd vond was dat mijn verzending in eerste instantie nergens te vinden was. Vervolgens vinden ze 1 product uit mijn bestelling in de winkel. En plotseling ligt mijn bestelling ineens voor mijn neus. Hoe lang heeft mijn bestelling hier al gelegen? En waar gaat het mis? Niemand bij Leen Bakker kon het me vertellen en niemand gaat het me denk ik ook vertellen. Het wordt zo gebracht dat het mijn eigen schuld is. Ik vind het alleen niet normaal dat ik 2,5 maand moet wachten op twee producten. Die ondertussen gewoon op de website te bestellen zijn met 20% korting en een levertijd van 2 weken en ik hier constant achteraan moet bellen. Geef je fouten toe en ga niet vaag zitten te doen dat niemand weet wat er fout is gegaan! Ik heb vervolgens in mijn beoordeling bij het product gezet dat ik 2,5 maand op het product heb moeten wachten. Leen Bakker keurt deze beoordeling vervolgens af omdat dit ‘niet binnen de richtlijnen valt’. Blijkbaar mag je alleen goede reviews geven over een product. Voor mij in ieder geval de eerste en laatste keer dat ik bij Leen Bakker bestel!!!!!
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht een verklaring waarom ik 2,5 maand op mijn bestelling moest wachten, terwijl het product ondertussen gewoon te bestellen was op de webshop met een levertijd van 2 weken! En een verhaal over corona hoef ik niet meer te horen, want als je op je webshop aangeeft het product binnen twee weken te kunnen leveren (3 maanden na het starten van corona) dan moet je dit ook doen en ander de informatie op de webshop aanpassen.