Klacht: Extreem hoge kosten bus rit

op 03 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Goedendag Arriva,
Ik ben afgelopen zaterdag vanaf schiphol plaza naar Keukenhof lisse met uw bus 858 afgereisd. Was niet duidelijk of ik in de bus of buiten de bus moest inchecken/uitchecken, Op advies van arriva medewerker heb ik buiten de bus ingechecked en bij het verlaten van de bus heb ik binnen uitgechecked en daarna weer gevraagd door arriva medewerken om buiten uit te checken, daar was fout gegaan, Ik vraag u vriendelijk naar de overzicht van de uitdraai te kijken, en mijn teveel betaald bedrag terug te storten op mijn rekenening, A.R.Solognier NL75RABO 0143 3313 37 Total heb deze retour trip mij iets meer dan 16 euro gekost, wat extreem hoog is.

Als ik mijn geld terug krijg

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 11:51 geantwoord

Hallo Audrey,

Het klopt dat je in deze bussen in de bus moet in- en uitchecken. Jammer om te lezen dat dit niet goed met je gecommuniceerd is. Helaas is het niet mogelijk om via dit forum geld terug te vragen. Dit kun je het beste doen door via ons online contactformulier een restitutieverzoek in te dienen: http://bit.ly/1Ynehmx En dan 'Stuur een bericht'. Onze excuses voor het ongemak.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Audreysolognier