Mijn Klacht:
Vodafone noodzaakt mij om aandacht te vragen via deze website.
In amper 3 weken tijd (!) beweerd Vodafone dat ik met mijn telefoon ruim 10GB aan data hebt verbruikt. De maand daarop een soortgelijk geval.
Uiteindelijk ben ik bij de afdeling Desksales terecht gekomen, deze sturen in een reactie:
a. verkeerde informatie met verwarrende data
b. bepaalde voorwaarden die Vodafone stelt, die nergens te achterhalen zijn
c. conform de voorwaarden van mijn huidige abonnement blijkt dat mijn tegoed 2 maanden geldig is, nimmer ben ik tegengekomen dat mijn data is opgespaard.
Vervolgens reageer ik terug, per e-mail aan de afdeling Desksales ( dhr. Y. Ponsen) waarnaar ik na ruim 3 weken(!) geen reactie krijg.
Via mijn contactpersoon bij Vodafone heb ik begrepen dat meneer Ponsen zich wilt schuilen achter Vodafone policy. Vrij opmerkelijk, omdat hij nooit meer gereageerd heeft op mijn e-mail.
Resumerend zadelt Vodafone mij op met 2 rekening van ruim € 700,00 aan extra data kosten, terwijl zij dit niet kunnen onderbouwen c.q. aantonen.
Middels dit bericht, hoop ik, dat er meer (re)actie komt in dit verhaal.
Gewenste Oplossing:
Ik zal tevreden zijn als mijn vragen netjes worden beantwoord, binnen een normaal termijn (geen weken).
Wanneer men kan onderbouwen hoe het mogelijk is, om in 2,5 week tijd 10GB aan data te verbruiken. Terwijl ik de ruim 16 maanden dat ik klant ben er nooit over verbruik is geweest!
En waarom er ook nimmer tegoeden van voorgaande maanden zijn 'opgespaard'.

