Mijn Klacht:
Op 22-5-15 werd mijn hoekbank geleverd maar was niet compleet.Dus maar terug gestuurd. Ik vond het vreemd dat bezorgers niet wisten of het wel of niet compleet was. Daarna nieuwe afspraak op 5-6-15. Afspraak om 16.00 uur voor bezorging krijg om 15.55 sms met mededeling dat er vertraging is. Om 18.37 uur bel ik klantenservice en vraag of het nog geleverd wordt medewerker geeft
aan chauffeur niet kan bereiken en ze werken meestal tot 20.00 uur maar aangezien vertraging ze gewoon mijn bank leveren. Rond 20.30 uur krijg ik sms dat het helaas niet lukt en nieuwe afspraak moet maken.
Aangezien ik mijn tijd en vrije dag verspilt heb aangezien het 30 graden was. Met thuis zitten en geen hoekbank ontvangen heb.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn hoekbank compleet en in goede staat ontvang en relax op kan zitten. Met andere woorden lever het op afgesproken dag en tijd.