Klacht: extra@home Post.nl levert te laat en levert kapotte goederen

op 27 januari 2014 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Extra @home zou vorige week vrijdag een sms en mail sturen hoe laat de pakket afgeleverd zou worden. Van 8.00 tot 17.00 thuis gebleven zonder resultaat. Om 17.30 toen ik thuis kwam kreeg ik een briefje dat ze geweest waren. Na gebeld te extra @home gebeld te hebben kreeg ik te horen dat maandag het pakket bezorgd zou worden. Dagdeel zou nog gemaild/sms worden. Wederom geen mail geen sms ontvangen. Maandagochtend zelf gebeld. Chauffeur zou tussen 14.00 en 18.00 moeten leveren. Om 18.20 kwam de chauffeur pas aan met een kapotte pakket. Hij wou zijn naam niet afgeven en verwees me naar de leverancier. Klantenservice van extra@home gebeld. Een ene meneer “Evert van Eck” gesproken vond zich niet geroepen om mij een geldige verklaring te geven waarom de levering te laat was en waarom ik geen sms en mail had ontvangen. Ook vond hij het niet nodig om uitleg te geven waarom Post.nl een externe koeriersbedrijf inhuurt om een pakket te bezorgen. OEGEMA Koeriers uit Dedemsvaart is het externe bezorgbedrijf wat dik te laat is en met een kapotte pakket aankomt.

Een nieuwe pakket. Een verklaring waarom ik geen mail/sms heb ontvangen over de levering. En een verklaring waarom ze te laat zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Extra@home

Heeft op 31 januari 2014 om 08:03 geantwoord

Extra@Home heeft de klant gebeld en uitleg gegeven over de order, zodra er een nieuw artikel vanuit Otto binnenkomt zal E@H zsm uitleveren.

Mvg,

E@H

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gideonsgym