Klacht: Extra verzekering Herz

op 28 juni 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Ik heb eerst een klacht ingediend over Herz maar die schuift het door naar Rentalcars. Daarom nu de zelfde klacht voor Rentalcars.
Aan de balie van Herz vertelde de bali medewerkster in Oporto ( Portugal) dat onze creditcard niet voldoende saldo had om € 1250 als borg te blokkeren. We hebben gekeken online tijdens onze vakantie en het was niet correct er was meer dan genoeg. Ze gaf aan dat we een verzekering moeten nemen anders kregen we de auto niet mee. (Hoewel we de auto al hadden verzekerd) Ze vertelde ons dat het € 15 per dag zou gaan kosten. We hebben niet een bevestiging gekregen en bij de terugkeer van de auto was het zo druk dat ze snel alle documenten overhandigen en je in een bus duwen naar de luchthaven en tegen de tijd dat je de kopie van de creditcard ziet is het te laat. Normaal is bij verzekeren ongeveer € 15, we hebben het gehad in Nederland bij Herz.
Nu €284 voor 8 dagen is €35 per dag. Dit is belachelijk voor een verzekering.
Schandalig eerst zeggen dat de creditcard niet toereikend is om een veel te dure verzekering aan te smeren.
Ik had dit niet verwacht van een bedrijf als Herz.

IK ben tevreden als de verzekering wordt vrij gescholden omdat de creditcard toereikend was voor de borg.
Maar ik snap dat we een verzekering zijn aangegaan maar niet voor €35 per dag maar voor €15 ( inclusief BTW) Dus €120.
Dus €162 retour.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Krul