Klacht: Extra verzekering en borg benzine niet volledig terug

op 19 september 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Hoi

Wij zijn 2 weken geleden op vakantie geweest naar Spanje. Dus hadden er een auto geboekt via doyouspain.com met een extra verzekering van €100. Dus we dachten alles is netjes geregeld en kunnen we zonder zorgen op vakantie. Komen we in Barcelona aan blijkt dat de naam van de hoofdbestuurder en de naam van de creditcard het zelfde moeten zijn. En dat was niet bij ons. Dus kregen we de auto niet mee. Bestuurder wisselen was een hoop gedoe want niemand kon het doyouspain zei dat moet goldcar doen en goldcar zei doyouspain. Maar we kunnen weer een extra verzekering nemen van €250 dan ging het wel. Plus nog borg voor benzine en nog wat onzin totaal €320. Na 2 weken later toen we de auto wilden inleveren niemand te zien sleutel in een soort kluis en klaar is kees. 2dagen later kregen we €13 van de €65 borg voor een volle tank en die was vol getankt nog geen km voor het vliegveld.
Het is 1 grote mafia bende!!!!

De verzekering van €250 terug en de volledige €65 borg voor de volle tank.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corne88verhelst