Klacht: extra verzekering afgesloten

op 14 juli 2016 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Wij haalden de huurauto op 18-6-2016 op in Alicante vliegveld. Zelf hadden we een fout gemaakt doordat de aanvraag was gedaan door mijn man en zijn naam stond dus als bestuurder en mijn naam staat op de creditcard. Na lang bellen is dat uiteindelijk verholpen en de naam veranderd in de mijne. Wij hadden bij Top autoverhuur geboekt en zij brengen dat onder bij Goldcar, dus ze hebben een mail gestuurd naar Goldcar met de juiste naam, dus dat was in orde. Later zei de mevrouw achter de balie dat mijn creditcard niet werkte en dat er waarschijnlijk een daglimiet op stond. Ik heb gebeld met de ING en er was niets aan de hand, 2500 euro limiet dus geen enkel probleem. Zij haalde later mijn kaart door het apparaat en liet mij tekenen, ik dacht voor een volle tank en de borg, maar ze heeft er gelijk een dure verzekering bijgedaan en afgeschreven, 3 uur zijn we daar geweest, blij dat we eindelijk weg konden met de auto en later zag ik wat ze geflikt heeft. ruim 190 euro kostte de verzekering en we hadden al een goeie afgesloten met extra eigen risico bij AXA Assistance Group. We hebben ook gelijk contact opgenomen met cartrawler onderdeel van Topautoverhuur maar ze schuiven het gewoon af en gooien het erop dat ik niet genoeg limiet had en dat is pure onzin. Ik hoop dat het teruggestort kan worden!
Met vriendelijke groet!

Ik ben tevreden als mijn geld wordt teruggestort, want wij hebben zelf de fout hersteld die we gemaakt hebben, dus waarom een extra verzekering aansmeren!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pjklauwers