Klacht: Extra verzekering afgesloten

op 07 februari 2018 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Beste Rentalcar,

Ik heb via jullie een auto gehuurd in Split Kraotie. Via jullie mijn volledig eigen risico afgekocht. Budget car heeft op de luchthaven mij gevraagd een digitale handtekening te zetten voor het in ontvangst nemen van de auto. Toen ik thuis kwam lag er een rekening op mijn mat van HKR 1345. (€183) Het blijkt dat er een premium verzekering is afgesloten volgens de Budgetcar. Ik heb geen verzekering afgesloten en ook niet nodig gehad, omdat ik bij jullie die verzekering al had. Ik wil graag mijn geld terug voor die onnodige verzekering.

Wanneer jullie ervoor zorgen dat Budget car het geld voor de onnodige verzekering terug stort en me niet afschepen met je hebt getekend, want ik heb nooit akkoord gegeven voor een verzekering. En Budgetcar heeft onder valse voorwendselen mij mijn handtekening laten zetten en vervolgens eigenhandig een verzekering eronder gehangen, zonder mijn medeweten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cin 3