Klacht: Extra verzekering aangesmeerd

Marco Leguyt op 20 september 2021 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Geachte,
Ik heb een auto gehuurd via rentalcars. Daarbij heb ik voor 10 dagen een auto gehuurd incl. een all in verzekering.
Bij het ophalen in alle drukte gesproken in gebrekkig Spaans en Engels tekenen voor de auto. Borg 227€. Althans, dat dacht ik. Later bleek dat daar wederom een verzekering was opgenomen van 104 €. Dat zag ik pas nadat ik maar 113 van de 227 kreeg teruggestort op mijn visa. Wat een praktijken! Je mag toch verwachten dat een bedrijf als rentalcars dit contract kant en klaar verzorgd en dat je er niet nog eens wordt ingeluisd met nog eens een verzekering. Ik heb dit gemaild aan rentalcars. Maar daar krijg je het antwoord dat ik na 4 weken nog maar eens moet kijken of het niet is teruggestort. Ik weet zeker dat dit een standaard antwoord is waarbij ze ervanuit gaan dat bij menigeen toch al moed in de schoenen is gezakt. Gezien de reviews ben ik blijkt, niet de eerste.
Daarnaast kreeg ik een auto met 6500 km die van binnen echt smerig was. Durven ze ook nog te stellen dat je m schoon moet afleveren. Toch maar gedaan, want je wil toch je borg terug. En uiteraard met volle tank.
Bellen voor een auto huren is goed te doen wanneer je vragen hebt. Achteraf is geen telefonisch contact meer mogelijk. Schande voor zo’n bedrijf met toch wel een naam.

Ik wil één van de twee bedragen retour van de dubbel betaalde all risk- verzekering.
De eerste was afgesloten via rental cars a 99€.
De tweede betaling die in de borg zat verwerkt (op een malafide manier van communiceren door Goldcar op Ibiza) was een bedrag van 104€.
Verder vind ik dat Rentalcars deze manier van klantenomgang moet afstraffen. Maar dat laat ik aan hen.
Vriendelijke groet, M. Leguijt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marco Leguyt