Klacht: Extra ophaalkosten

op 17 september 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Bij aankomst op 6 augustus 2017 rond 20.00 uur op vliegveld Sofia bleek het Hertz-kantoortje (via Rentalcars geboekt) in de aankomstterminal gesloten. De taxi (kosten € 10,-) bracht ons naar de (nieuwere) 2e terminal. Dit tijdverlies leidde er o.a. toe dat wij pas rond half 10 onze auto konden ophalen.
Bij thuiskomst blijkt er een bedrag van ruim € 35,- ingehouden te zijn op de creditcard. Zonder opgaaf van reden.
Navraag bij Hertz leert dat wij extra kosten moeten betalen vanwege de aankomst buiten kantooruren.
Wij betalen dus én de eerste dag huur én een soort van boete door ophaal ná 21.00 uur.
Belachelijk.
Navraag bij Rentalcars levert niets op want zij verschuilen zich achter de kleine lettertjes, waar je overigens 2 maal voor moet doorklikken.
Wij hebben al vaker (tot tevredenheid) gebruik gemaakt van Rentalcars en hebben nu dus niet nógmaals alle kleine lettertjes gelezen.
Wij hebben de medewerkster aangeraden om in de toekomst reizigers duidelijk te maken dat deze extra kosten in rekening worden gebracht. Op die manier heb je dan nog de keuze om een andere verhuurmogelijkheid te overwegen.
Overigens is het niet netjes om zonder opgaaf van reden welk bedrag dan ook in te houden.

Wij zijn tevreden als Rentalcars ons de ingehouden kosten vergoedt én zich voorneemt om reizigers op een eerlijke manier te informeren in dit soort situaties.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baasenvlerk