Klacht: Extra onkosten en Full insutence afgedwongen

op 04 oktober 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Altijd is het gedoe bij de auto huur maar GOLDCAR zijn pas echte oplichters!

Ik huur eind sep 2017 een auto (full-full return) bij DoYouSpain 4 dagen €45,35.
Plus vooraf (online geboekt) platina  verzekering DYS €30,74

Bij het ophalen huur auto op IBZ-luchthaven hecht Goldcar geïrriteerde deskvrouw totaal geen waarde aan de verzekering van Platium en zegt: \\\’DYS is niet de auto eigenaar\\\’ \\\’en somt in half spaans lijst. omstandigheden op die niet worden bedekt.

De desk vrouw begint lijst van onkosten op te schrijven: Luchthaven belasting – Benzine borg €123.00! JA. Goldcar vraag zomaar (veel te hoge, non-market confurm) kosten voor volledige tank benzine deposit !! En Full insurence verplichting mijn totaal €211 boven op de DYS onkosten.

Ik weigerde en wil auto annuleren, dan meld desk vrouw zwaar geirriteerd dat ik \\\’\\\’sowieso\\\’ de auto + hun onkosten moet betalen !! Of ik de auto neem of niet.

Verward (vertraging, moe) net aangekomen, geen auto, extra onkosten en behandeld als vuil plus een lange rij wachtende achter je.
Ik zwichte en de vrouw weigerd mijn credit card: het zou niet werken in de betaal machine.

Dus ik betaal met mijn ABN pas betaal. DE GOLDCAR TRUC & MIJN GROTE FOUT! Omdat de deposit €1100 niet kan worden geblokt is automatisch de full insurence van kracht!! Dit wordt niet vooraf verteld!! [Er is bonus systeem blijkt aan medewerkers die full insurence afsluiten]

INEENS was alles geregeld bij Goldcar. De papieren werden snel ingevuld en overhandigd  – auto sleutel in de hand gedrukt en met de Goldcar Full insurence en de volgende was aan de beurt. KASSA TOTAAL 297.09 EURO voor 4 dagen.

Toen ik met andere toeristen boos na praten aan de balie werd ik gesommeerd door medewerker om weg te gaan van de balie.

DYS reageerd wel op mijn vele emails maar draait om de pot. Steeds komen ze met andere reacties. Maar geen geld retour of oplossing.

Goldcar reageert via DYS dat mijn creditcard naam \\\’niet overeen kwam huurcontractant\\\’ dit is een leugen.

\\\” Goldcar has informed us that you did not have the main driver credit card to leave a deposit.They made an exception to you offering your car with their insurance.
Best regards DoYouSpain\\\”

Wordt vervolgd want van mij is GOLDCAR nog niet af.
Het zijn oplichters ga niet bij hun huren!

Dat ik mijn geld terug krijg

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonic4c