Klacht: Extra kosten voor verzekering huurauto !

op 25 augustus 2016 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

In Nederland online een auto gehuurd bij Firefly, ook extra dekking genomen alhier . Voor de huurauto 92,54 betaald voor 12 dagen, heb er extra bescherming bij betaald voor 113,62 euro, hiermee zou de auto volledig gedekt zijn bij schade, dus totaal 206,16. Heb deze online betaald met onze creditcard . Na toch wel een vermoeiende reis aangekomen in Alicante Airport hebben we de balie snel gevonden, de baliemedewerkster maakte ons duidelijk dat we niet alle kosten hadden betaald voor de volledige dekking van schade van de auto , per schade van allerlei onderdeken los kwam er nog een fiks bedrag die wij moesten betalen mocht dit her geval zijn . Vreemd toch als he totale bescherming erbij gekocht hebt ?. Je bent moe na zo’n reis dus besluit je maar om dit toch te doen, de medewerkster zei dat we er ook vanaf konden zien . Uiteindelijk heeft het ons 303,50 gekost dus bijna 190 euro meer dan afgesproken is in Nederland, dit is toch pure diefstal !.
Kan hier nog wat aan gedaan worden , of anders voor andere huurders in de toekomst ?. Dit is toch een slechte reclame voor zo’n verhuurbedrijf !.

We zijn tevreden als de meerkosten terug betaald worden !.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans T.