Klacht: Extra kosten rekening T-Mobile

op 12 juli 2012 over Mofunia in de categorie SMS Diensten

Geachte lezer,

Ik kreeg mijn rekening van T-Mobile en die viel wat hoger uit dan dat ik gewend was. Ik had in 1 keer voor 7,56 euro aan mobiele diensten. Ik heb vandaag contact opgenomen met T-Mobile en hun wisten mij te vertellen dat deze kosten in rekening waren gebracht door Mofunia. Ik zou op 28 mei 2012 en op 5 juni 2012 een ringtone of dergelijke hebben besteld. Ik heb de medewerker van de T-Mobile klantenservice aangegeven dat toen ik 18 jaar was ringtones bestelde en dat dit met mijn huidige toestel nog geeneens kan. De medewerker heeft uit coulance de kosten in mindering gebracht maar adviseerde mij om een klacht in te dienen. De medewerker wist mij te vertellen dat ik niet geabboneerd was.

Ik weet dus niet of op mijn nieuwe rekening over de maand juli 2012 wederom kosten door mofunia in rekening worden gebracht. Ik wil dat ze mij uit hun bestand halen. Ik heb nog nooit wat bij hun besteld en mofunia zegt mij geen ene donder.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mofunia in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mofunia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mofunia

Heeft op 13 juli 2012 om 11:19 geantwoord

Klant doorverwezen naar de Mofunia helpdesk om het probleem van de klant in behandeling op te nemen.

Contact gehad met de klant en het probleem naar tevredenheid opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Merwin24