Klacht: Extra kosten en schade verhalen wat niet gemaakt is

op 06 mei 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ze leggen in zeer gebrekkig Engels/Duits uit wat je voor verzekeringen moet afsluiten. Unused fuel will be refunded. Ik leverde de auto in met nog een halfvolle tank maar heb niks teruggekregen. Ook schreven ze €317 af omdat ik schade gemaakt zou hebben. Dit heb ik niet gedaan en anders zou ik het ook wel vernomen hebben dat ik iets met de velg en bumper geraakt had. Vooraf zijn ze niet met mij om de auto heen geweest dus is het lekker makkelijk om dit te verhalen.

Vorig jaar wou mijn zwager zijn auto inleveren. Hij was iets eerder dan dat op het formulier stond. Wou die man €20 hebben omdat hij iets vroeger was. Dit heeft hij geweigerd en de auto neergezet. Deze €20 zou die man uiteraard in eigen zak steken. Veel mensen betalen dit denk ik omdat ze hun vliegtuig willen halen. Het is gewoon een smerig zaakje en ik voel me opgelicht door Gold Car

Ik wil al mijn geld terug! Ga nooit weer met Gold Car in zee en zal iedereen er voor behoeden dat zij geen auto meer bij Gold Car huren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick van Rootselaar