Klacht: Extra kosten door dubieuze verzekering

op 22 augustus 2016 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

Ik huur al 20 jaar auto’s in heel Europa en nauwelijks problemen gehad, totdat ik een auto huurde bij Rentalcars… Rentalcars is een broker dwz verhuurt dus niet zelf auto’s maar maakt gebruik van een derde partij in mijn geval Goldcar. Via een verzekering afgesloten bij Rentalcars had ik mijn eigen risico afgekocht. Bij de aankomst in Turijn bleek mijn creditcard het niet te doen, net als bij de twee voorgaande klanten… Uiteindelijk bleek mijn creditcard het gewoon te doen, want ik heb zonder problemen nog vele betalingen gedaan in Italië… Het was dus duidelijk dat we bedonderd werden. Maar zonder een dure verzekering voor 200 Euro af te sluiten kreeg ik dus geen auto mee van Goldcar. Ik dus onmiddellijk Rentalcars proberen te bellen… Helaas na een uur naar een bandje te hebben geluisterd nog steeds geen contact en met 2 huilende kinderen toch maar de verzekering genomen met het idee dat Rentalcars dit later wel recht zal zetten. Vanuit Italië heb ik nog verschillende keren naar Rentalcars gebeld maar ze waren gewoon niet bereikbaar. Toen via een e-mail mijn verhaal verteld en pas 2 weken later een standaard bericht terug dat ik zelf de verzekering had afgesloten enz. Toen maar weer bellen en jawel na heel lang wachten iemand die mij wist te vertellen dat ik een e-mailtje moest sturen….. Uiteindelijk toch de vrouw weten te overtuigen dat ik iemand wilde spreken. Ik wacht nog steeds op het telefoontje….. Conclusie: boek niet via Rentalcars……

Als Rentalcars mij de 200 Euro die ik moest betalen aan die oplichters van Goldcar terugbetaalt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Baden