Klacht: extra kosten bij opwaarderen Lebara beltegoed

op 28 februari 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Wanneer ik mijn Lebara beltegoed wil opwaarderen kom ik pas op de betaalpagina erachter dat er extra exorbitante transactie kosten worden berekend. Voor €10 Lebara beltegoed rekent deze site maar liefst € 1,49 aan transactiekosten. Op de site van Beltegoed staan deze extra kosten nergens vermeld. Waardeer dus nooit via www.beltegoed.nl je Lebara beltegoed op. Via www.Lebara.nl ben je geen extra transactiekosten kwijt

Wanneer www.beltegoed.nl op hun site eerlijk vermeldt dat als je voor €10 je Lebara tegoed opwaardeert je daar maar liefst € 1.49 extra aan transactie kosten kwijt bent.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 28 februari 2017 om 09:48 geantwoord

Hoi Milou,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag op weg. De service en/of transactie kosten zijn volledig afhankelijk van het product en de betaalmethode die je hebt gekozen. Er zijn ook veel producten die we zonder deze kosten aanbieden, maar bij Lebara worden deze kosten inderdaad in rekening gebracht. Vanwege de afhankelijkheid van de betaalwijze en het product zie je het inderdaad in de winkelwagen voor het eerst.

Je kan bij ons op de website 24 uur per dag bestellen, je hoeft de deur niet uit om je code te halen en ben je niet gebonden aan de openingstijden van de winkels. Dat is ook wat waard, toch? Hopelijk kan je wel goed gebruik maken van het Lebara beltegoed.

Kan ik verder nog iets voor je doen? Ik help je graag :-)

Vriendelijke groeten,
Kasper | Beltegoed.nl
E-mail: support@beltegoed.nl

Bericht van Beltegoed.nl

1 jaar geleden - Hoi Milou, Dat kan natuurlijk ook. Wij bieden veel verschillende betaalmethoden en producten en als dat voor jou handig is, dan zien we je graag terug! Vriendelijke groeten, Kasper | Beltegoed.nl E-mail: support@beltegoed.nl

Heeft op 28 februari 2017 om 10:20 geantwoord

Er wordt geen oplossing geboden. Beltegoed is geenszins van plan om de lucratieve transactiekosten te verwijderen. De klacht wordt niet serieus genomen. De Lebara klanten worden wilens en wetens misleid.

Bericht van Beltegoed.nl

1 jaar geleden - Hoi Milou, Bedankt voor je aanvullende informatie. We nemen je opmerkingen zeker serieus. De transactie en servicekosten zijn onderdeel van onze dienst, op die manier kunnen wij Beltegoed.nl blijven aanbieden. Wij zijn daar ook transparant over, de kosten zijn te zien in de winkelwagen. Ze verschillen per product en betaalmethode. Van misleiding is dus geen sprake, naar mijn mening. De bijkomende kosten zijn duidelijk zichtbaar voordat er op de knop "bestelling plaatsen" wordt gedrukt en over wordt gegaan tot de betaling. Het is ook visueel zeer duidelijk dat Beltegoed.nl niet Lebara.nl is, van misleiding op dat vlak is dan ook zeker geen sprake. Vriendelijke groeten, Kasper | Beltegoed.nl E-mail: support@beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Choco2009