Klacht: Extra kosten

op 06 mei 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Wij hebben een auto gehuurd op Mallorca. Wij hebben 82 euro betaald hiervoor. Toen we aankwamen, hebben we 1100 euro als reservering betaald. Daarbij kwamen nog 119 euro kosten waarvan wij niet wisten wat dit was. Dit bleek te gaan om brandstof, een soort borg en dat wij een nieuwe auto kregen. Hier hebben wij niet om gevraagd. Belachelijk dat ze zulke kosten rekenen. Nu zijn we een week thuis, wordt er ineens 317 euro afgeschreven. Wij bellen, beweren ze dat we schade hebben gereden, terwijl dit niet zo was. De auto is ook niet gecontroleerd toen we de auto inleverden. Alleen de sleutel afleveren was voldoende. Wij vinden dit grote schande. Wij gaan dit hogerop zoeken als dit niet opgelost wordt.

Wij zijn tevreden als we niks hoeven te betalen aan de schade en dat we een deel van die 119 terug krijgen.
Voor de rest raden wij Gold Car iedereen af. We hebben een grote familie en gaan vaak naar Mallorca, maar Gold Car wordt het niet meer.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sieuwke Prins