Klacht: Extra kananlen zonder geluid

op 18 juni 2015 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van het ene op het andere moment heb ik geen geluid meer bij de extra kanalen welke ik heb aangeschaft naast het basis pakket.
Alle zenders binnen het basis pakket (zowel normale als HD) hebben gewoon geluid. Alle kanalen binnen de extra pakketten zoals Sport1 en Extra TV hebben geen geluid.

Alles geprobeerd van het uitvoeren van Factory reset op alle betrokken apparatuur tot het updaten van de laatst beschikbare soft-/firmware en het om lussen en vervangen van kabels … niets werk en de CaiWay roept nu ineens handen af we weten het niet maar we kunnen je een nieuwe decoder sturen als je maar dan moet je wel direct een jaar je contract verlengen …. ???

Gewenste Oplossing:

Als ik via mijn Humax5050c en Home Cinema weer geluid van alle kanalen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht rinze2206

5 jaren geleden - Zoals verwacht nog niets vernomen van de CAIWAY anders dan een bevestiging dat ze de klacht in behandeling hebben genomen ......

Reactie van de melder van de klacht rinze2206

5 jaren geleden - Caiway heeft gereageerd, wederom de standaard procedure van kabeltjes en rechtstreeks aansluiten op TV van Humax ... been there done that !! Je hebt geluid of niet en zeker niet de ene helft wel en andere niet, en dan ook nog als donderslag bij heldere hemel. Waarom wel geluid bij de ene helft en niet bij de andere ?/ dat blijft de vraag en volgens mij de sleutel tot de oplossing

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - Wij hebben klant telefonisch proberen te benaderen maar kregen helaas geen gehoor.

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - We hebben zojuist telefonisch contact gehad met de klant en aangegeven dat we graag wat testen met de klant willen doen.Op dit moment is de klant niet thuis aanwezig, wij zullen vrijdag in de namiddag opnieuw contact opnemen.

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - Zoals afgesproken hebben we afgelopen vrijdag op meerdere momenten contact met u opgenomen, helaas hebben we u niet kunnen bereiken.Kunt u opnieuw aangeven wanneer wij u kunnen bereiken?

Bericht van Caiway

5 jaren geleden - Wij hebben geen reactie van de klant ontvangen op het verzoek het terugbellen uitkomt. Zojuist gebeld naar de klant op het nummer wat bij ons bekend is maar krijgen de klant niet te pakken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht rinze2206

5 jaren geleden - Geen telefoontje gekregen van de Caiway zoals vermeldt in laatste onderstaande reactie .... en vorige week is niet geprobeerd op meerdere momenten contact met mij te zoeken, wel een keer op de afgesproken tijd maar was niet in de gelegenheid om toen op te nemen. Maar probleem heb ik zelf opgelost en het geluid is weer beschikbaar op alle kanalen .... Wat mij betreft geen klacht meer alleen blijf ik met het gevoel zitten niet serieus te zijn genomen .... maar dat is tegenwoordig standaard gezien je toch maar als nummer gezien wordt bij providers in de meest algemene zin van dat woord.

Caiway

Heeft op 10 juli 2015 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben zojuist de klant gesproken. De problemen zijn verholpen. Klant heeft dit zelf gedaan met hulp van 3de.

We hebben gesproken over het geregistreerde contact waar de klant geen gemiste oproepen heeft staan in zijn telefoon.

Wij hebben de klant hiervoor gecompenseerd dat wij onze afspraken niet zijn nagekomen.

In overleg met de klant sluiten wij de klacht als opgelost.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Caiway Webcare Team.

Reactie van de melder van de klacht rinze2206

5 jaren geleden - Oplossing is idd zelf gevonden, en in overleg met CAIWAY de klacht laten sluiten

Alle klachten die gemeld zijn door rinze2206