Klacht: extra home

op 15 augustus 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Laats heb ik spullen bij leen bakker besteld voor mijn nieuwe woning. Zelf woon ik in Helmond en verhuis naar Utrecht. Ik heb mijn spullen ruim van te voren besteld. Een dag voor levering kreeg ik een sms dat het tussen half 9 en half 12 ’s ochtends bezorgd zo worden. Ik moest dus om 6 uur vertrekken om alle bussen en treinen te halen om om half 9 in utrecht te zijn. Nu kreeg ik telefoon dat ze ietsjes te haastig hebben ingeladen en dus niet al mijn spullen hadden. Nu moet ik op de grond slapen en is er geen zekerheid dat mijn spullen ook echt morgen 16 aug komen.

Ik wil dat mijn spullen uiterlijk morgen maar het liefst vandaag nog gebracht worden. Dan rijden ze maar een keertje extra. Want ik ga geen dubbele reiskosten betalen omdat leenbakker zich niet aan afspraken houdt.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalievdh