Klacht: extra geld afgeschreven

op 15 juli 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Wij hebben 20/6/\’17 t/m 27/6/\’17 een auto gehuurd via goldcar op Lanzarote. Thuis voor vertrek al geboekt en betaald. Echter bij het ophalen van de huurauto moesten we nog een borg/autorisatie van de creditcard doen. Prima dachten we en mevrouw bij de balie vertelde duidelijk dat het na inleveren van de auto een paar dagen duurde en het dan weer vrij komt.
Heb zelf in een hotel gewerkt waar we ook met zo borg garantie werkte dus kwam heel logisch over bij mij. Alleen nu zijn we al een paar weken verder en onze borg is nog steeds niet terug gestort. Eerst gebeld met goldcar in Nederland, maar deze vage meneer kon mij niet verder helpen. Toen het Spaanse bedrijf gebeld. Tja de bel kosten liegen er ook niet om en na het gesprek niks wijzer geworden of het gevoel gekregen dat ze me wouden helpen dus frustratie rijker verder gezocht op internet en kwam ik deze site tegen. zo te lezen hebben meer mensen er last van en wil graag wat doen! En mensen waarschuwen huur niet bij goldcar!

Wij willen graag ons borg terug waar wij recht op hebben

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wiersma13