Klacht: extra garantie niet geldig

op 16 januari 2014 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een wasdroger gekocht in 2007 (een whirlpool) en daarbij 5 jaar garantie genomen.Nu heb ik mijn wasdroger verkocht aan iemand en die vertelde mij dat de droger het niet doet. Gebeld naar BCC en gevraagd of de garantie nog gold. 2 jaar fabrieksgarantie en 5 jaar extra garantie is 7 jaar. Er werd mij door de telefoniste (na navraag) verteld dat dat inderdaad zo was als ik zou zorgen dat de nieuwe eigenaar de papieren had. Deze mevrouw heeft ze bij mij opgehaald en daarmee was voor mij de kous af (dacht ik). Nu heeft deze mevrouw gebeld naar BCC en daar wisten ze hier niets van af. 5 jaar garantie is 5 jaar garantie. Ik word nu als leugenaar afgeschilderd bij de koopster en zij dreigt nu om de droger terug te brengen. Ik word hier moedeloos van

Gewenste Oplossing:

De extra garantie (waar ik voor betaald heb) gewoon laten gelden en de telefonistes opdracht geven eerlijk te zijn tegenover de klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 februari 2014 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

De extra garantie die u bij de Whirlpool heeft gekocht op 1-6-2007, bonnummer 1203493, heeft een looptijd van totaal 5 jaar. De garantie liep dus tot 1-6-12.

Heeft op 04 februari 2014 om 15:31 geantwoord

Helaas is er niets opgelost. Krijg alleen van BCC een mailtje dat de garantie die ik heb bijgekocht op 1-7-2007 maar voor 5 jaar is en dus niet 5 jaar extra. Heb ik toch de eerste 2 jaar dubbel garantie (fabrieksgarantie en extra garantie). Verder is er niets met de klacht gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BCC beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door conny199