Mijn Klacht:
Vraag me af voor wie de extra dagaanbiedingen bedoeld zijn. Ben een vrouw van 74 en sta niet ’s ochtends om 8 uur in mijn joggingspak op de stoep van AH om ook van de voordeeltjes te profiteren. Zorg dat er
voldoende wordt ingekocht, zodat ook de ouderen, met een toch vaak al
krappe beurs, op een later tijdstip hiervan kunnen profiteren. Ben over
verdere aankopen zeer tevreden maar dit is van de gekke.
Gewenste Oplossing:
In de regel ben ik best tevreden, als je een beetje vriendelijk geholpen
wordt en ook eens met een mazzeltje thuis kunt komen, is het heel
prettig winkelen.


