Klacht: Extra bezorgkosten

op 08 december 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Vrijdag 7 december 2012 zou er een bank geleverd worden van Leenbakker. De mevrouw van de klantenservice waarmee ik contact had gehad en de afspraak had gemaakt deelde mij mede dat ik een sms zou krijgen de dag voor levering (dus donderdag 6 december 2012) Ik heb er verder niet meer bij stil gestaan totdat ik op vrijdag ochtend bezig ben met de kinderen om ze naar school te krijgen en zie dat ik opeens een sms heb ontvangen om 7.40 dat de bank geleverd wordt tussen 8.00 en 10.45. Ik las de sms pas om 8.15 na een poep en een scheet stonden de bezorgers voor mijn deur. Aangezien ik de bank niet zelf betaal moest ik snel mijn vader bellen en die zou direct komen. De bezorgers deelde mij mede goed wij gaan eerstwel een andere klant doen en komen daarna weer terug. Binnen 5 minuten waren ze terug dat ze vandaag niet mochten wachten ivm hun schema ivm ook de weeromstandigheden (sneeuw)moest ik maar een nieuwe afspraak maken helaas moest ik dan wel opnieuw bezorgkosten betalen. Contact opgenomen met extra@Home dat ik met de gang van zaken niet eens ben en geen extra bezorgkosten ga betalen aangezien ik niet de dag van te voren sms had gehad anders was mijn vader er gewoon geweest. Mededeling dan moet u klantenservice Leen Bakker bellen. Zo gezegd zo gedaan wordt heel halstarrig behandelt u wist toch dat de levertijd van 8.00 zou zijn. Dit staat op u bon tot 2x toe gezegd dat dit niet op mijn orderbevestiging staat die ik hier heb liggen. Aangegeven dat ik ook de sms niet op tijd heb gehad allemaal niet hun probleem. Ik vind als er mij word toegezegd dat van te voren sms en dit dan op de dag zelf krijg best wel laat alsof je de hele dat op de telefoon zit. Ben een alleenstaande moeder met 3 kinderen die nog ook andere dingen te regelen heeft.
Klantenservice is niet echt klant gericht je bent niet meer klant is Koning tegenwoordig.

Geen 2de keer in rekening brengen bezorgkosten aangezien ik niet van te voren correct ben ingelicht. SMS niet ontvangen dat van te voren.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door vanessaeveline