Klacht: express verzending te laat

op 04 juli 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Heb een bestelling geplaatst die ik omdat de spullen te laat zijn niet meer wil ontvangen.
ik wil dus annuleren.
dit lukt niet omdat er geen bestellingen meer in mijn account staan.
kennelijk is het in china net opgehaald maar verder nog niet verstuurd.
krijg van dhl een melding dat als de douane kosten worden betaald de de zending 8 juli verstuurd wordt.
dit wil ik annuleren maar dhl kan dat niet en light in the box kan ik niet bereiken per telefoon of email. er zijn gewoon geen contact gegevens!
Help

ben tevreden wanneer mn bestelling geannuleerd wordt en mijn geld teruggestort is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 juli 2016 om 21:28 geantwoord

Mevrouw Arisz,

Lightinthebox berekent geen rembourskosten en/of verzendkosten achteraf. Alle eventuele extra kosten worden berekend door de Nederlandse douane en/of Nederlandse vestigingen van de koeriersbedrijven. Wij ontvangen hier geen cent van.
Het wordt duidelijk vermeldt op al onze websites dat er invoerkosten kunnen zijn als men iets in China besteld. Iedere klant kan zich verzekeren tegen alle extra kosten bij het bestellen. Ook dit wordt duidelijk vermeldt. Deze optie is zelfs standaard aangevinkt. Mochten er extra en/of invoerkosten ontstaan en de klant heeft zich verzekerd bij ons tegen deze kosten, zullen deze naderhand door ons terugbetaald worden, daar wij niet van te voren weten wat de douane en koeriersbedrijven in Nederland berekenen. Het weigeren van een bestelling heeft geen zin, want de koerier zal het product hoogstwaarschijnlijk niet terugsturen, Neemt u contact op met de koerier als u een bestelling geweigerd heeft, voordat zij uw bestelling vernietigen.
Wij zullen deze bestelling niet annuleren

Mvrgr.

Alle klachten die gemeld zijn door arisz11