Klacht: experience box

op 21 september 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni 2016 nieuwe experience box. Afgelopen vrijdag 16 september weer defect. Gevolg: geen internet, geen huistelefoon, TV storing. Mijn zoon heeft zijn laptop op de experience box aangesloten en zo de storing kunnen traceren. Gebeld met PKN,….heel lang in de wacht. Blijkt dat nieuwe box op zijn vroegst dinsdag 20 sept. geleverd kan worden via onze supermarkt COOP. Om 18.45 uur afgehaald na al 3 keer tevergeefs bij COOP geweest te zijn. Melding dat product na 15.00 uur kan worden afgehaald is niet juiste weergave. Zou moeten zijn: wordt na 15.00 uur afgeleverd.
Zoon besluit om zaterdag, zondag en maandag thuis te werken; helaas niet gelukt i.v.m. geen internet. Bovendien alle telefonische gesprekken moeten voeren met mobiel; duur kostenplaatje omdat ik pakket heb met gratis belkosten via huistelefoon. Begrijp niet dat zo’n groot bedrijf als KPN van vrijdag t/m maandag niet aflevert!!! Hopeloos uit de tijd!!
Dus in juni 4 dagen en nu weer 4 dagen storing met frustraties!!!

Gewenste Oplossing:

Uw reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door guuseijssen