Klacht: Verpest huwelijksreis

Iso Yil op 07 juni 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee maanden geleden na veel goeie verhalen te hebben gehoord, hebben wij besloten om onze huwelijksreis via Expedia te boeken. Wij hebben gekozen om naar Dubai te gaan voor 10 volle dagen van 15 mei tot en met 26 mei met British Airways. Tevens hebben wij een 5-sterren hotel bijgeboekt met een luxe kamer die uitzicht heeft op de zee, namelijk Sofitel Dubai The Palm Resort & Spa. Daarnaast hebben wij privé-transfer voor heen en terugreis geboekt en twee activiteiten.

Echter ging de planning niet zoals verwacht. Op 15 mei kwamen wij keurig op tijd aan op Schiphol. Wij zouden eerst vanuit Amsterdam naar Londen vliegen en daar overstappen naar Dubai. Echter was er vertraging in Amsterdam, wat niet ons fout was, waardoor wij de vliegtuig naar Dubai in Londen hebben gemist. Wij mochten kosteloos in Londen overnachten, maar dat betekende nog steeds dat wij een dag verloren hadden van ons huwelijksreis. Vervolgens mochten wij de volgende dag met Emirates naar Dubai vliegen, omdat British Airways veel later zou vliegen. De bagages waren geregeld volgens de medewerkers en die zouden wij in Dubai krijgen. Het bleek uiteindelijk een opgeblazen verhaal. De bagages waren niet met ons meegekomen. Wij hebben uren op het vliegveld gezeten om erachter te komen waar onze bagages waren gebleven. Wij hebben daar een consumptie van 50 dollar per persoon gekregen, maar dit was voor helemaal niets genoeg. Tevens wilde de prive-transfer ons niet komen ophalen, omdat wij later aankwamen dan aangegeven. De eerste twee dagen waren dus helemaal verloren.

Bij het hotel aankomen, zagen wij tot onze verbazing dat de geboekte kamer niet overeen kwam met wat wij hadden geboekt. Wij hadden extra betaald voor een luxe kamer met uitzicht op zee, maar deze hadden wij ook niet. De medewerkers in het hotel vertelden dat er geen beschikbare kamers meer waren en dat wij daarom die kamer hadden gekregen. Zoals u het al leest, onze huwelijksreis was al helemaal verpest voordat die was begonnen.

Tot onze koffers aankwamen hebben wij helemaal niets kunnen doen op ons huwelijksreis. Wij hebben de eerste dagen alleen maar op kamer gezeten en in de avonden verplicht winkelcentra moeten bezoeken om kleren te halen voor de volgende dag in de hoop dat de koffers snel zouden arriveren, omdat wij geen schone kleren hadden evenals geen zwemkleren. Met de consumptie is er alleen deodorant, shampoo etc. gekocht.

De derde dag kwam onze eerste koffer aan. Dat was een klein handbagage waar er niets meer en niets minder in zat dan alleen sandalen en slippers. De vierde dag ontvingen wij nog twee koffers en de vijfde dag de laatste en gelijk ook de belangrijkste koffer. Hier zaten onze belangrijkste spullen in. Ondanks dat de koffer gevonden was, moesten wij op onze vrije dag deze zelf ophalen op het vliegveld waarmee er nog een dag verloren was. Wij hadden voor die dag een dagje Abu Dhabi gepland, wat niet door is gegaan en de rest van ons vakantie deze plek ook niet hebben kunnen bezoeken, omdat onze agenda al volgepland was voor de overgebleven vijf dagen.

Wij hebben er vijf dagen voor moeten wachten, om te kunnen genieten van ons huwelijksreis. Dit betekent dat de eerste week van ons huwelijksreis al helemaal verpest was, waar we lang voor hebben moeten sparen.

Dat er dagen verloren zijn door vertraging en vermiste koffers op onze huwelijksreis moet op een manier terug betaald worden. Ook dat er extra betaald is voor een kamer, die we uiteindelijk niet kregen. Wij hebben hiervoor een aantal keer proberen te bellen, maar jammer genoeg werden wij heletijd doorverbonden en werd er uiteindelijk opgehangen. Kortom, geen klacht kunnen indienen, maar wel hoge telefoonkosten.

Gewenste Oplossing:

Wij willen ons geboekte bedrag terug, omdat we helemaal NIET tevreden waren en dit op onze mooiste dagen van ons leven. Daarnaast willen wij het geld terug die wij daar eerste vijf dagen hebben uitgegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door