Klacht: prijswiiziging

op 13 januari 2019 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

ik belde zojuist om een nacht te bij te boeken (boekingsnummer 7404 612 061238). de medewerkster (ene Audrey) zegt me dat dit 72 eu kost en wanneer ik mijn creditcard gegevens niet bij de hand heb biedt ze zelf aan om na een half uur terug te bellen. als ze dit doet zegt ineens dat de prijs 99eu is, met een excuses dat ze dit wellicht in het eerste telefoongesprek had moeten vermelden dat er een kans op prijsstijging was omdat er een tijdsbestek van een halfuur overheen ging. ik heb nog een paar keer geuit dat ik het geen stijl vond, maar ze wees me erop dat als ik de boeking niet zou afronden ik kans liep dat desbetreffende kamer later wellicht niet meer beschikbaar zou zijn, waardoor ik mij geblnoodzaakt voelde hiermee akkoord te gaan. ik vind het geen stijl om toe te zeggen en vervolgens 26 eu extra te vragen simpelweg omdst ik mijn creditcard gegevens niet bij de hand te heb.

dat er 26 eu terug gestort wordt en wellicht collega's erop te wijzen dat ze er verstandig aan doen een klant ten alle tijden op eventuele gevolgen die ontstaan in een situatie als deze

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JannekeG