Klacht: Nachtje hotel geboekt

[email protected] op 08 juni 2024 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23 mei heb ik een nachtje geboekt met mijn mijn Zus in de hoeve van Nunspeet , omdat wij ‘s morgens vroeg daar een begrafenis hebben . Mijn Zus heeft 100 euro betaald en geen bevestiging gekregen .
Gebeld naar het hotel die hebben ook geen booking gehad .
Na een hele dag bellen waarin je niemand te pakken krijgt , eindelijk contact
Eerst kon ze niets vinden
Later zei ze ik zal het annuleren dan krijg je het geld terug , en boeken jullie opnieuw .
Nu zijn we ruim 14 dagen verder
Nog niets gehad , ik vind het schandalig , wij willen nu het geld terug anders ga ik er mee naar het progamma Radar .
Wij moesten op nieuw boeken en weer betalen . Wat een ontzettende slechte service
Daar zit je toch niet op te wachten met je verdriet voor de begrafenis
Mijn Zus heet Anja Gokke van der Jagt
Die heeft het besteld en betaald
Dus kan er eindelijk iets aan gedaan worden .

Gewenste Oplossing:

Geld terug en een compensatie
Zo ga je toch niet met mensen om die al stijf staan van de stress voor een begrafenis

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Expedia
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]