Klacht: Expedia punten kunnen niet worden ingewisseld.

op 15 februari 2018 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Toen ik een jaar geleden een kamer boekten via expedia werd mij aangeraden om een account aan te maken via expedia zodat ik punten zou opbouwen die ik dan zou kunnen gebruiken voor kortingen, zogenoemde expedia+ punten. Dit jaar werd ik dan ook lekker gemaakt met groot de prijzen van wat het nu zou kosten als ik die punten zou inwisselen. Echter is mij nooit verteld dat je om die kortingen te krijgen dat je daar een creditcard voor nodig hebt en sinds ik vorig jaar ook gewoon gelijk vooraf had betaald via ideal is er dus nooit een creditcard in het spel geweest. Enfin, dit jaar dus geen kortingen en mijn opgebouwde punten zijn waardeloos, reactie van expedia was na 5 keer heen en weer mailen: helaas maar sorry.

Wanneer ik een tegemoet koming krijg voor mijn opgebouwde punten en ze hun klanten gaan wijzen op het feit dat je daar een creditcard voor nodig hebt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kvanharten