Klacht: excursies

op 07 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Dabkuwell maarten dit gaat wel goedkomen wel heb ik nog een vraag over de reisleiding

Waar kan ik een onafhankelijke klacht neer leggen over de reisleiding die we dit jaar hebben ? Dit is 3e jaar dat we met corendoj vliegen altijd 120% goede reisleiding gehad maar ditmaal is het stukken en stukken minder natuurlijk zijn we allemaal mensen en hebben we onze mindere kanten .

Ook vind ik het jammer dat corendon je een boottrip probeerd aan te smeren van 45€ terwijl ik voor de zelfde boot trip 40turkse lira betaal ik snap dat corendon winst moet maken maar het verschil is wel heel erg groot vooral als je gewoon op de zelfde boot komt te zitten als wanneer je niet bij corendon boekt

De reisleiding verteld dat je niet verzekerd bent (wat ik wel.ben met een reisverzekering afgesloten buiten corendon om) ook probeert meneer de mensen wijz te maken dat ze op andere bootjes zitten als mensen dienzelf aan de boulevard boeken(iets wat ook niet waar is) je wordt gewoon op de zelfde boot gezet sorry corendon maar dit vind ik erg slecht en voorliegen van je klanten

180€ voor 4 personen een boottrip (bleubay)
40€ voor 4 personen zelfde boot zelfde tijd zelfde dag (zelfd geboekt aan de boulevard) ik ben hier in fethiye (turkije) in discussie gegaan met de reisleider waar 10andere klanten bij zaten deze mensen heb ik eerlijk verteld dit niet te boeken bij corendon zolang corendon absurde prijzen vraagt ik vind het oplichrterij

Ik heb dit bericht gekopieerd van de klacht dienik bij corendon heb gelegt

Als corendon zijn klanten niet voorliegt en eerlijk is naar zijn klanten die al tussen 500-800€ betalen voor hun vakantie tuurlijk moet corendon winst maken maar dit is een verschil van 140€!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mich88