Klacht: Excursie

op 11 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben afgelopen woensdag (8 juni) een excurie gedaan via corendon, ons was verteld dat we een aantal watervallen zouden gaan bezoeken, naar een juwelier gingen, daarna naar het sea aquaruim wat zou eindigen in de echte zee, en dan gezellig shoppen in Antalya. We werden opgehaald om 08.00 uur en onze leuke dag zou beginnen. Na een tijdje rijden kwamen we bij een waterval, daar kregen we een half uur, daarna naar de juwelier,( wel te weten naar juwelier stork(geweest bij opgelicht in het buitenland), daar kregen we eerst een verhaal over hoe echt het allemaal niet was, duurde 3 kwartier, daarna mochten(moesten) we ander half uur daar rondkijken. Na bijna 2 en een half uur gingen we luchen ( wat geen naam mocht hebben) toen naar het sea aquaruim wat dus niet in de zee uitkomt. Kregen daar een uur…… Toen weer in de bus naar Antalya, inverband met tijdgebrek kregen we een uur en een kwartier om daar rond te lopen. Om 19.00 uur waren we terug op het hotel. Wat een verschrikkelen dag was dit, samen met mijn man, zoon en schoondochter hebben we daar €156.- euro voor betaald om iets meer dan 3 uur iets leuks te doen wat eigenlijk een hele dag leuk zou moeten zijn. Bij de reisleider geklaagt maar die deed laks, met meerder mensen op ons hotel gesproken over deze dag en iedereen vond het buitengewoon slecht. Hoorde van andere hotel bezoekers dat zij niet eens een klachten formulier kregen. Ik hoop dat jullie hier iets mee gaan doen want ik ben alles behalve tevrede, vind het echt schandalig hoe jullie jullie geld willen verdienen.
En… Toen wij opgehaald werden van het vliegveld moesten we ook verplicht een half uur pauze nemen onderweg naar ons hotel bij een bazaar. Waar zijn jullie mee bezig

deel van ons geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Con en Thea