Klacht: examenuitslag

op 20 februari 2018 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik vind het belachelijk dat de uitslag van een examen 6 weken kan duren. Ik wil graag verder met een volgende vak maar dat is zo lastig als je nog niet weet of je het vorige vak heb behaald. Ik wacht nu al langer dan 3 weken op de uitslag. Vind dit echt niet normaal. Hierdoor wil ik switchen naar de concurrent!

Als de uitslag binnen een week binnen zou zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LOI

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 21 februari 2018 om 12:31 geantwoord

Beste Ayca,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat je langer op de uitslag van je examen moet wachten dan gehoopt. Hierbij kan ik je informeren dat wij een nakijktermijn van maximaal 12 weken hanteren bij HBO studies. Uit de praktijk blijkt dat uitslagen van examen vaak eerder bekend worden gemaakt. Gemiddeld duurt dit zo’n 2 à 3 weken. Afhankelijk van de inhoud van het examen, kan een beoordelingstermijn toenemen. Een examen bestaande uit meerkeuzevragen zal sneller nagekeken zijn dan een examen met uitgebreide casusvragen. Momenteel zitten wij in week 3 van het door jou gemaakte examen. Ik ga er om deze reden vanuit dat je spoedig de uitslag van het examen zal ontvangen. Ik wil je om deze reden verzoeken om nog even geduld te hebben.

Alain, LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ayca85