Klacht: Examens zijn melkkoe

Michiel Olivier op 26 oktober 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Heb nu voor de tweede keer examen management en organisatie gedaan. En maar 150 euro betalen voor een nieuw examen!
Twee keer gezakt terwijl ik de stof kan citeren. Ik heb afgelopen zaterdag de twee examens ingezien en nu blijkt dat je alleen punten scoort als je letterlijk woorden van het correctiemodel vermeld. Bij één vraag was mijn antwoord dat de landen ver uit elkaar lagen, het correctiemodel gaf als antwoord de de landen zijn geografisch gespreid. Bij de eerst toetst krijg ik voor het noemen van het woord massa maar één punt terwijl in het correctiemodel voor het noemen van het woord massa twee punten staat.

Mijn conclusie is dat er onzorgvuldig wordt nagekeken en dat de antwoorden precies hetzelfde moeten zijn als in het correctiemodel. Ik vraag mij nu werkelijk af wie de examens nakijkt,

Ik heb bezwaar aangetekend voor 75 euro. Mede op advies van mijn docent management en organisatie van de middelbare school.

Ik wil dat er serieus naar mijn (laatste) examen wordt gekeken. De LOI is er momenteel niet voor mij maar ik ben een melkkoe van de LOI!!

Kijk eens naar alle klachten op internet over examens en doe er eens wat aan.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 26 oktober 2020 om 10:05 geantwoord

Michiel Olivier

Heeft op 26 oktober 2020 om 18:13 geantwoord

De loi bepaalt niet dat de klacht is opgelost!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Michiel Olivier