Klacht: Examencommissie

op 14 januari 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik wacht al ruim een jaar op een antwoord van de examencommissie. Inmiddels kan ik al niet meer terecht bij mij stageplek. Dit betekend dus dat ik een berg geld heb uitgegeven en nu mijn opleiding niet ga kunnen afronden.

Als ik vraag om een oplossing dat geeft niemand thuis!

Graag ontvang ik een passende oplossing voor mijn praktijk examen in de vorm van een gesprek of een plek bij de administratie van de LOI voor 1 uur zodat mijn examen afgenomen kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 16 januari 2019 om 12:18 geantwoord

Beste Mayra,

Bedankt voor je bericht!

Jammer om te lezen dat je zo’n lange tijd wacht op een antwoord. Ik heb de contacthistorie erop nageslagen en kan je als volgt informeren.

In november 2017 heb je ons bericht gestuurd over de ontbrekende BPV-boeken van de praktijkopleider. Vervolgens hebben wij in januari 2018 de BPV-boeken naar jou toegestuurd, zodat je de boeken kon overhandigen aan de praktijkopleider. Hierover ben je tevens op 4 januari 2018 geïnformeerd per e-mail. Deze e-mail is gestuurd aan het bij ons bekende e-mailadres welke gelijk is aan het e-mailadres in de contactgegevens bij dit bericht. Wij hebben vervolgens niets meer van je vernomen over de praktijkboeken en gingen er vanuit dat deze in goede orde zijn aangekomen.

Nu, een jaar later, geef je aan dat de BPV-boeken nooit zijn aangekomen en de overeenkomst met de stageplaats inmiddels verlopen is. Ik begrijp dat dit zeer vervelend is. Echter, ik kan je verzoek om het praktijkexamen op een alternatieve wijze af te leggen niet honoreren. Daar wij de BPV-boeken nogmaals hebben toegezonden en je hierover bent geïnformeerd per e-mail. Wellicht kan je in gesprek gaan met de stageplaats om na te gaan of het alsnog mogelijk is om daar de stage en het praktijkexamen af te ronden.

Ik ga ervan uit je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om deze te stellen.

Sharon, LOI Webcare

Heeft op 17 januari 2019 om 19:49 geantwoord

Er wordt voor de zoveelste keer geen oplossing geboden. De hele LOI is helaas zoals als zo vaak gewaarschuwd een grote oplichterij.

Alle klachten die gemeld zijn door Msv26011418