Klacht: examen uitslagen en stage overeenkomst

op 16 oktober 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

De eerst klacht gaat over het feit dat ik op 10 september 2016 een alternatief examen gemaakt heb voor het vak vervolg theorie doktersassistente en daar nog steeds geen uitslag van heb. Ik snap dat er een tijd aan zit dat het examen na gekeken moet worden en dat daar een bepaalde tijd/periode voor staat dat maar ik kan nergens een reglement vinden waar staat zwart op wit hoe lang jullie er over mogen doen, ik heb eigenlijk geen poot om op te staan. Op dit moment ben ik dus gelukkig weer werkzaam bij een huisartsenpraktijk als doktersassistente maar ik wacht dus nu ruim 5 weken op de uitslag van het gemaakt vervolg theorie examen.

Ik pieker mij suf of ik het nu wel of niet gehaald heb, ik heb behoorlijk veel geld in jullie gestoken maar het wachten duurt zo lang voordat je eindelijk antwoord heb, stel dat ik het nu niet gehaald heb moet ik weer gaan leren en weer opnieuw een alternatief examen gaan aanvragen.
De enige die mij toe nu toe goed helpt is *naam noem ik hier niet

De tweede klacht gaat over een praktijk overeenkomst die ik dus nodig heb voor mijn praktijk examen. De verplichte uren en bijbehorende opdrachten is al afgerond en klaar. ik heb dus 2 x via de post ingestuurd maar 2x retour gehad omdat de eerste keer het bedrijf niet erkend was (nu overigens wel) en de tweede derde keren klopten de datums van start stage niet omdat het niet in het verleden mag liggen, ik wist dat dus niet maar er word dus over letterlijk 4 letters heel moeilijk gedaan en geen akkoord komt omdat de datum niet klopt, kom op zeg dit is echt heel jammer hoor. Ik heb juist een begeleide brief bij gedaan maar nog snappen jullie het niet of lezen jullie niet goed.

Ik investeer veel geld voor de LOI maar ik krijg totaal geen normale reacties terug behalve boven genoemde persoon . Ik hoop dat er een goede oplossing komt en vooral een snellere reactie.

Zodra ik het alternatief examen vervolg theorie behaald heb en mijn praktijkovereenkomst akkoord is en een snelle reactie graag.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Diana, Zoals ook aangegeven op klachtenkompas laat ik je hierbij weten dat je e-mail door de Klachtenunit in behandeling wordt genomen. Je kunt ervan verzekerd zijn dat wij de klacht zeer serieus nemen en zorgvuldig zullen behandelen. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Diana, Je hebt inmiddels contact met Judith van onze klachtenunit aangezien Charlotte een andere functie heeft gekregen. Hopelijk loopt het contact met Judith nu net zo vlot als met Charlotte. Zoals je zelf aangeeft op klachtenkompas sluit ook ik het dossier nog niet en hou het verloop in de gaten. De klachtenunit houdt je verder op de hoogte. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 10 november 2016 om 10:06 geantwoord