Klacht: opgelicht door Evolution PowerTools direct

op 02 juli 2019 over Evolution PowerTools Direct in de categorie Gereedschap & Machines

Op 9 mei jl. een Rage 5s zaagtafel besteld en betaald. Niets ontvangen. Geen reactie op email eb en telefoon wordt niet beantwoord. Aangifte gedaan bij de politie. Ik vrees dat ik € 250 gewoon kwijt ben aan de persoon die deze site beheerd.

Ben tevreden als ik mijn geld terug krijg of als het product alsnog snel geleverd wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evolution PowerTools Direct

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evolution PowerTools Direct nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Heinsius Clay & Tadelakt

4 maanden geleden - Beste Arjen,ik heb hetzelfde probleem. Ik heb aangifte gedaan, maar de politie geeft aan dat ze het te druk hebben. Maar, als er meer aangiftes gedaan worden over de website zullen ze mogelijk actie ondernemen. Email mij en ik stuur je mijn aangifte, daar staat alle informatie in zoals bedrijfsgegevens (Infrarood Nederland), KvK, etc etc. Stuur svp een email naar martijn@tadelaktdesign.com.Groet,Martijn Heinsius

Alle klachten die gemeld zijn door arjenhd