Klacht: Levert niet

Ik heb op 9 mei 2019 een Evolution Rage 5-s besteld, deze niet tijdig gekregen. Op 15 mei kreeg ik een e-mail van hun om te zeggen dat mijn bestelling de status ‘wachten op fabrikant’ had, maar dat ze 24 mei gingen leveren. Natuurlijk niets gezien op 24 mei. Via hun contactformulier op hun website (evolutionpowertoolsdirect.nl) heb ik mijn geld terug gevraagd, maar hierop krijg ik geen reactie.
Ik begin dus sterk te vermoeden dat dit een frauduleus bedrijf is.

Gewenste oplossing: ofwel storten ze mijn geld terug ofwel leveren ze de zaagtafel Evolution Rage 5-s.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evolution PowerTools Direct

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evolution PowerTools Direct nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Heinsius Clay & Tadelakt

4 maanden geleden - Beste Johan,ik heb hetzelfde probleem. Ik heb aangifte gedaan, maar de politie geeft aan dat ze het te druk hebben. Maar, als er meer aangiftes gedaan worden over de website zullen ze mogelijk actie ondernemen. Email mij en ik stuur je mijn aangifte, daar staat alle informatie in zoals bedrijfsgegevens (Infrarood Nederland), KvK, etc etc. Stuur svp een email naar martijn@tadelaktdesign.com.Groet,Martijn Heinsius

Alle klachten die gemeld zijn door Johan Luyckx