Klacht: Geen levering artikel na heel veel mailen zeggen ze geld te retourneren na 14 dagen.

op 29 mei 2019 over Evolution PowerTools Direct in de categorie Gereedschap & Machines

Beste mensen koop niks bij dit berdijf want ubent u geld kwijt ik ben nu al dagen bezig met hun met vragen waar mijn zaagtafel Rage5S blijft.
Geen gehoor geen comunicatie niks niks.
Nu vertellen zij dat op mijn verzoek de besteling is geanuleerd en dat ik binnen 14 dagen mijn geld retour krijg ‘.
Volgens diversen forums over klachten wordt dit vaker beloofd maar ze betalen gewoon niet terug.
Al moet ik droog brood eten ze hebben nu een verkeerde aan de haak ik zal mijn zaag of geld krijgen hoe dan ook ik neem contackt op met Radar’ comsumentenbond en recherge dit moet stoppen.

Heeft u ook een soort ervaring laat je dan horen het is je recht verdikkeme

Als ik mijn geld binnen 3 dagen op mijn rekening heb of mijn geld retour
Dit doet heel veel verdriet en pijn.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evolution PowerTools Direct

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evolution PowerTools Direct nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Heinsius Clay & Tadelakt

4 maanden geleden - Beste Gverdo,ik heb hetzelfde probleem. Ik heb aangifte gedaan, maar de politie geeft aan dat ze het te druk hebben. Maar, als er meer aangiftes gedaan worden over de website zullen ze mogelijk actie ondernemen. Email mij en ik stuur je mijn aangifte, daar staat alle informatie in zoals bedrijfsgegevens (Infrarood Nederland), KvK, etc etc. Stuur svp een email naar martijn@tadelaktdesign.com.Groet,Martijn Heinsius

Alle klachten die gemeld zijn door Gverdo