Klacht: Evolution afkortzaag Rage 3

op 19 juni 2019 over Evolution PowerTools Direct in de categorie Gereedschap & Machines

Op 17 juni deze machine besteld wel een orderbonnen gehad maar geen machine opgestuurd en ook geen leveringsbon gehad heb contact gehad met de echte firma evolution en deze denken dat wij opgelicht zijn hiervoor is marktplaats verantwoordelijk zal heel het verhaal van de echte leverancier evolution als kopie hieronder neerzetten we moeten aangifte gaan doen bij de politie.

Beste,

Helaas hebben wij niets met Evolution Power Tools Direct te maken. Ik heb van u geen order ontvangen alsook geen betaling. Helaas denk ik dat u inderdaad het slachtoffer bent van oplichting want ik kreeg al vaker een gelijkaardige mail van mensen uit Nederland. De firma in kwestie is de vroegere Infrarood uit Halsteren. Deze deden zo’n praktijken in het verleden en sedert kort weet ik dat ze met een nieuwe webshop begonnen zijn. Vorige week belde er mij ook iemand met net hetzelfde verhaal, zelfde site, zelfde orderbevestiging….

Ik ben de invoerder in België en sedert een zestal maanden ook in Nederland. Helaas is er iemand met slechte bedoelingen in Nederland op de markt die een valse webshop heeft en mensen hun goederen niet bezorgt. Ik stel voor dat u contact opneemt met marktplaats aangezien zij in contact staan met deze firma.

Ik heb de zaak ook al aangekaart bij Evolution in Engeland en het zit bij hun juridische dienst. Helaas is het niet zo eenvoudig iets te doen tegen fraude via websites. Ik denk dat je best contact opneemt met marktplaats want zij laten deze firma toch toe op hun webshop.

Cordialement,
With best regards,

NV Van Maele Benelux

Marktplaats verwittigen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evolution PowerTools Direct

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evolution PowerTools Direct nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Heinsius Clay & Tadelakt

4 maanden geleden - Beste Van Maele,ik heb hetzelfde probleem. Ik heb aangifte gedaan, maar de politie geeft aan dat ze het te druk hebben. Maar, als er meer aangiftes gedaan worden over de website zullen ze mogelijk actie ondernemen. Email mij en ik stuur je mijn aangifte, daar staat alle informatie in zoals bedrijfsgegevens (Infrarood Nederland), KvK, etc etc. Stuur svp een email naar martijn@tadelaktdesign.com.Groet,Martijn Heinsius

Alle klachten die gemeld zijn door Doktej