Klacht: betaald maar niets ontvangen

op 13 augustus 2019 over Evolution PowerTools Direct in de categorie Gereedschap & Machines

Op 070519 bestelde ik een zaagtafel rage 5 en betaalde 299€ . Na het verstrijken van de vooropgestelde leveringstermijn had ik nog niets ontvangen en stuurde ik diverse mails. Ik kreeg één keer een antwoord dat de levering uitgesteld werd maar toch zou doorgaan. Nadien kreeg ik geen antwoorden meer op mijn mails en kon ik het bedrijf ook niet telefonisch bereiken. Ook op mijn eis om terugbetaling werd niet gereageerd…. Ik vrees dat ik mijn centjes nooit meer zal terug zien.

Ik wens enkel terugbetaling van mijn 299€.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evolution PowerTools Direct

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evolution PowerTools Direct nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Heinsius Clay & Tadelakt

4 maanden geleden - Beste Joeceloe,ik heb hetzelfde probleem. Ik heb aangifte gedaan, maar de politie geeft aan dat ze het te druk hebben. Maar, als er meer aangiftes gedaan worden over de website zullen ze mogelijk actie ondernemen. Email mij en ik stuur je mijn aangifte, daar staat alle informatie in zoals bedrijfsgegevens (Infrarood Nederland), KvK, etc etc. Stuur svp een email naar martijn@tadelaktdesign.com.Groet,Martijn Heinsius

Alle klachten die gemeld zijn door Joeceloe