Klacht: Chantage en Machtsmisbruik Evides

op 18 mei 2019 over Evides in de categorie Waterschappen

Ik betaalde volgens afspraak EVIDES in termijnen 16,30 . Dat wilde EVIDES niet, EVIDES wil automatisch incasseren. Ik betaal geen facturen zonder een factuurnummer, factuurdatum, factuurperiode en omschrijving , Ik betaal ook niet als het een zogenaamd Europees Banknummer is met Europees Incasso ID nummer. Ik heb EVIDES de periode 01052018 tot 30042019 volledig betaald. Ik heb EVIDES een specificatie in een excelbestand gestuurd plus dagafschriften van de betalingen. Ik vroeg EVIDES om een systeemuitdraai en betalingsoverzicht van alle 2 afgelopen periode, dat wil EVIDES niet. En omdat ik door dramde dat ik een systeem uitdraai wil, kreeg ik een medewerkster van EVIDES aan de lijn die ik vertelde dat alle ter mijnen betaald zijn, omdat zijn het niet eens dat ik niet automatisch wil laten incasseren, waren haar woorden : als wij EVIDES niet automatisch kunnen incasseren dan laat ik de incasso op de website staan en is ook gebeurd en ik heb de uitdraai uit het systeem van EVIDES niet gekregen. Het gevolg is SMS terreur. Nu ik gevraagd heb te stoppen mij te belagen met SMS berichten, krijg ik een aanmaning dat ik nog een maand termijn 16,30 met aanmaningskosten 17,50 moet betalen. Jasper van EVIDES zegt op het laatst als ik het niet eens ben met hun werkwijze, moet ik naar de geschillencommissie . Met Meerdink was alles rechtgetrokken en was zij mijn contactpersoon, Ik krijg haar niet aan de telefoon , niet op msn, en e-mails komen niet aan. Naar aanleiding van het bovenstaand heb ik de indruk dat het bij EVIDES geen zuivere koffie is voor wat betreft de betalingen en de verwerkingen daarvan. Vandaag van EVIDES een aanmaning ontvangen van de maandtermijn van 16,30 met aanmaningskosten 17,50. Berichten en aanmaningen worden midden in de nacht en in het weekend gestuurd. Zelf is EVIDES tot 17.00 bereikbaar.

Ik wacht nog steeds op een systeem uitdraai van EVIDES, van de verwerkte betalingen, verwijderen van de 16,30 die opzettelijk is blijven bestaan door bedreiging, betaal je niet per automatische incasso laat ik de maand termijn staan, dat moet verwijderd worden. Ik wens alsnog een systeem uitdraai van Evides te ontvangen met periodes en de verwerkte betalingen, dat mij steeds geweigerd wordt.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

Alle klachten die gemeld zijn door Zorg en Hoop