Klacht: Eventuele verlening

op 20 juni 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik probeer dit zo kort en genuanceerd mogelijk te beschrijven.
Begin van mijn opleiding ging er iets fout, ik wilde namelijk gelijk na aanmelding overstappen naar klassikaal maar dat bleek niet mogelijk. Hoe dan ook met email verkeer over en weer moest ik de thuis variant aannemen( ondertussen was ik 2 maanden verder). Nu heb ik net een herexamen achter de rug en een bezwaar tegen een cijver ingediend. Mijn campus is verlopen en ik moet binnen 3 maande verlengen voor een bedrag van 249 euro. Ik heb afgelopen week een mail gestuurd dat ik in afwachting ben voor het verder beoordeling en inzien van me cijvers. En als ik mogelijk moet verlengen de 3 maanden al verstreken zijn, wat in mijn geval niet anders kan aangezien ik nog in afwachting ben van een bezwaar tegen een examens cijver. Ik wil natuulijk een verlenging mocht ik het niet gehaald hebben. niet zozeer om gebruikt te kunnen maken van de campus maar voor het recht op examen. helaas moet ik 249 betalen al maak ik geen gebruik van de campus maar simpel weg alleen voor het herexamen waar ik ook nog eens voor moet betalen. Hoe dan ook ik kreeg vandaag een email terug dat het bedrag binnen 3 maanden na de campus tijd moet worden voldaan.
Geen antwoord dus…kreeg het antwoord die al bekend bij me is.
Mijn vraag is, was en blijft.
Kan ik het verlengen nadat alles bekend is. Het is niet logies om het te verlengen zonder dat het volledig is afgerond.
En door het mailtje die ik terug heb gekregen voel ik de bui al hangen.
Vandaar dat ik het via deze weg stuur. Want weer een week wachten op antwoord via loi en dan zeggen dat ik te laat ben…

eventuele verlenging nadat mijn bezwaar is ingezien en nadat ik mijn examen heb ingekeken.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Shane01

6 maanden geleden - Mijn klantnummer 80651461

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

6 maanden geleden - Beste Shane, Het verzoek om te mogen verlengen na de gestelde drie maanden is uitgezet bij onze servicemanager. Ik heb gevraagd of ze dit verzoek spoedig in behandeling kunnen nemen. Helaas kunnen we dus nog niets beloven, maar moeten we de reactie van de servicemanager even afwachten. Ik hou het voor je in de gaten en kom er op terug zodra er meer bekend is. Met vriendelijke groet, Patricia LOI Webcare

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 28 juni 2016 om 08:39 geantwoord