Klacht: 6 jaar gewacht

Rekked op 05 maart 2025 over EUclaim in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus 2019 ging ik met mijn gezin op vakantie, echter werd door het reisbureau de vertrektijd vervroegd, lekker zou je denken maar dit was een hel. We moesten van alles regelen/verschuiven etc, het was geen fijne start van een vakantie.
Aangezien D-reizen onze reis behandelde en zij dit binnen 2 weken voor het vertek pas hadden verteld, kon ik via ja EUclaim een claim indienen.

Die claim heeft 5 1/2 jaar geduurd, en in het begin kreeg ik hier vaak informatie over, maar de laatste 3 jaar ging dit alleen maar als ik vroeg wat de status was.

Kennelijk werden er brieven over en weer naar de luchtvaartmaatschappij gestuurd en ik moest geduld hebben.
Toevallig na een jaar niets gevraagd te hebben vroeg ik vorige week weer om een status, er werd nu weer gewacht wanneer er een rechtszaak begonnen zou worden.
En vandaag krijg ik een mail dat ze de claim intrekken omdat het D-reizen was die de fout maakte en niet de luchtvaartmaatschappij.
Vreemd want deze informatie hadden ze in augustus 2019 ook al.
Wat hebben ze de afgelopen 5 1/2 jaar uitgespookt dan? Waarschijnlijk niets.

Ik snap dat dit me niets gekost heeft maar ik heb wel 5 1/2 jaar lang gewacht op een claim waarvan EUclaim beweerde dat ze er mee bezig gingen.

Het is ronduit schandalig om iemand 6 jaar aan het lijntje te houden.

Gewenste Oplossing:

Dat ik duidelijkheid krijg.
Ze hebben het op hun eigen website over het feit dat de luchtvaartmaatschappij met bewijzen zijn gekomen waarom ze niet aansprakelijk zijn.
Ik denk dat ze niet na 5 1/2 jaar pas komen met bewijzen, dus wederom de vraag. WAT is er gebeurd, waarom wordt 5 1/2 jaar geleden de claim aangenomen als toen al bekend was (dat zegt EUclaim immers zelf in mijn claim) dat het niet de verantwoordelijkheid was van de luchtvaartmaatschappij

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar EUclaim over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door EUclaim in behandeling genomen

EUclaim

Heeft op 06 maart 2025 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Daar meneer Dekker op 5 maart meteen contact heeft gezocht met ons om zijn claim en persoonlijke data onmiddelijk te laten verwijderen, is het onmogelijk om verder inhoudelijk op de zaak in te gaan.
Wij hebben getracht de vragen van meneer Dekker zo goed mogelijk te beantwoorden. Het is helaas niet mogelijk om verdere informatie te geven daar meneer Dekker het verwijderen zo snel mogelijk geregeld wilde hebben en wij aan dit verzoek hebben voldaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat EUclaim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Rekked

Heeft op 06 maart 2025 om 11:00 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit slaat natuurlijk nergens op, mailtjes worden niet beantwoord, in reviews wordt afwijkend gereageerd. Wees nou gewoon duidelijk en zeg gewoon wat er is gebeurd.
Dat mijn claim is verwijderd betekent niet dat de 2 mails aan jullie ook verwijderd zijn?!

Ik denk dat jullie geen claims aan moeten nemen als je niet 100% zeker bent dat er een kans is.
Verder is het vreemd dat dit 5 1/2 jaar heeft moeten duren als jullie kennelijk het antwoord 5 1/2 jaar geleden al hadden, nogmaals gaat het niet om het geld, het gaat om de werkwijze. Mijn lage score bij de reviews gaan ook letterlijk om het gebrek aan communicatie vanuit jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door Rekked