Mijn Klacht:
In augustus 2019 ging ik met mijn gezin op vakantie, echter werd door het reisbureau de vertrektijd vervroegd, lekker zou je denken maar dit was een hel. We moesten van alles regelen/verschuiven etc, het was geen fijne start van een vakantie.
Aangezien D-reizen onze reis behandelde en zij dit binnen 2 weken voor het vertek pas hadden verteld, kon ik via ja EUclaim een claim indienen.
Die claim heeft 5 1/2 jaar geduurd, en in het begin kreeg ik hier vaak informatie over, maar de laatste 3 jaar ging dit alleen maar als ik vroeg wat de status was.
Kennelijk werden er brieven over en weer naar de luchtvaartmaatschappij gestuurd en ik moest geduld hebben.
Toevallig na een jaar niets gevraagd te hebben vroeg ik vorige week weer om een status, er werd nu weer gewacht wanneer er een rechtszaak begonnen zou worden.
En vandaag krijg ik een mail dat ze de claim intrekken omdat het D-reizen was die de fout maakte en niet de luchtvaartmaatschappij.
Vreemd want deze informatie hadden ze in augustus 2019 ook al.
Wat hebben ze de afgelopen 5 1/2 jaar uitgespookt dan? Waarschijnlijk niets.
Ik snap dat dit me niets gekost heeft maar ik heb wel 5 1/2 jaar lang gewacht op een claim waarvan EUclaim beweerde dat ze er mee bezig gingen.
Het is ronduit schandalig om iemand 6 jaar aan het lijntje te houden.
Gewenste Oplossing:
Dat ik duidelijkheid krijg.
Ze hebben het op hun eigen website over het feit dat de luchtvaartmaatschappij met bewijzen zijn gekomen waarom ze niet aansprakelijk zijn.
Ik denk dat ze niet na 5 1/2 jaar pas komen met bewijzen, dus wederom de vraag. WAT is er gebeurd, waarom wordt 5 1/2 jaar geleden de claim aangenomen als toen al bekend was (dat zegt EUclaim immers zelf in mijn claim) dat het niet de verantwoordelijkheid was van de luchtvaartmaatschappij
